Pojďme hubnout! - 1. Díl

26. července 2013 v 18:09 | Christine |  Fitness



A je to tu! Kdo chce s námi může! Budu ráda když tu bude co nejvíce lidí kteří se budou navzájem podporovat! :D Je pátek 26.7 a dneska začneme s mým projektem "Pojďme Hubnout". Začneme od nejlehčích krůčků a dostaneme se možná k našemu snu! :)) V minulém článku jste si mohli přečís o co jde a teď můžeme začít! Pro přečtení celého článku klikni na " Celý článek"






Není důležité jaký typ postavy máš , jestli potřebuješ zhodit kila dolů a pak až začit s vytvarováním nebo potřebuješ jenom vytvarovat tělo. Tento projekt bude oboustranný :)) Jako hlavní je zdravě jíst , vypít dostatek vody a každý den se věnovat malému treningu. Vemte si papír a tužku a uděláme si společně pár malých tabulek které si vyvěsíte na lednici , nástěnku či místo kde to budete mít neustále na očích.

JÍDELNÍČEK
1. Omez sldkosti a ochutnávej věci bez cukru. Zkus si třeba nesladit ráno čaj :)
2. Uvař si jídlo které nebude tučné , smažené a bude z poloviny obsahovat zeleninu :)
3. Zkus ovoce jíst jenom do 12. hodiny odpoledne ( je lepší ovoce na snídani a zeleninu po celý den :) )
4. Vypij každý den 2 litry čisté vody :) s cvičením ti to půjde snadno :D :)

Hungry for Couture

CVIČENÍ
1.Zacvičíme si "squats challenge" jde o dřepování každý den podle daného plánku. Toto cvičení dodržuj každý den. Vypiš si tabulku na papír a uvidíš tu radost až si budeš moct jeden den zaškrtnout!

30 Day Squat Challenge | Heart

Untitled

2. Podle svého času si rozděl do týdnu že 4x za týden budeš 10 minut skákat přez švihadlo.
3. Jednou týdně si jdi na 30 minut zaběhat. Pokud nemáš příležitost kam jít běhat zaskákej si místo toho 10 minut na švihadlo. ( Takže pokud nepůjdeš běhat budeš skákat 5x za týden)
4. V týdnu si rozděl že si 3x zacvičíš toto video: ( Pokud nemáš čas tak si 6x týdně zacvič toto krátké video které ti zabere 5 minut a je velmi účinné http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=91kjEjqt6Nc )

Jak jsem již na začátku zmiňovala vše co máš splnit si zapiš na papír nebo si můžeš vitisknout tuhle tabulku kterou jsem přesně podle cvičebního plánu vyrobila. Nebojte se s cvičením jsem byla začátečník a toto všechno jsem vyzkoušela a šlo to. Tento týden to budu opět cvičit s vámi a doufám že se to všem podaří :) Jde o to aby jste si vičení naplánovali do týdne podle času nebo podle toho jak chcete :) Všechny dané úkoly by jste měli stihnout do 2.7 kdy vyjde 2. Díl :)) Doufám že vám to půjde kdyžtak pište do komentářů :) A pokud by to i na vás bylo moc tak si zmírněte počet cvičení nebosi cvičení zlehčete , přeji hodně štěstí! :))

Při každém odcvičení si zaškrtneš jedno srdíčko :))

Pokud se vám zrovna nebude chtít cvičit a řeknete si k čemu to je podívajte se na tyto obrázky , myslím že vás nakopnou :) Kdo by nechtěl mít takovou postavu? :D :) Pokud vám obrázky nestačí inspiraci hledejte zde: http://weheartit.com/search?utf8=%E2%9C%93&ac=0&query=fitness&commit=&page=1

Adios, bitchachos | via Tumblr

follow me.fashion

Look My Abs. | via Tumblr

I Love Shoppings Fotos | via Facebook

Let's get motivated | via Tumblr



 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Darkness ღ Darkness ღ | Web | 26. července 2013 v 18:25 | Reagovat

Okej :D výzvu s dřepy jsem už dělala a se sklapovačkami také :D teď mám rozdělaný plán na květen :D (což mi připomíná, že bych si měla jít dát svoji denní dávku :D) , ale mohla bych si k tomu přidat to skákání přes švihadlo a to video :)

2 Tessie Tessie | Web | 28. července 2013 v 9:39 | Reagovat

Ahoj, potěšil mě tvůj komentář pod mým příběhem *Bláznivky* :)
Chystám se psát i další příběhy a zájem lidí, kteří to čtou mě vážně těší.Děkuji ti :)
Do hubnutí chci vlítnout od srpna také :)

3 glamour-vanessa glamour-vanessa | Web | 28. července 2013 v 11:27 | Reagovat

krásnej článek!!
Akorát ty dřepy by nedala a odrovnala bych si klouby a vůbec bych nemohla potom chodit!!:D 250 dřepu - no tvl..:D to radši budu dělat denně tak těch cca 30 a vím, že nepřestanu:)

4 S-hejvi S-hejvi | Web | 30. července 2013 v 13:35 | Reagovat

sakra taková postava by se mi hend hodila :D:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama